Szanowni Państwo, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „UGOREK” uprzejmie informuje, że aby korzystać z poczty elektronicznej konieczne jest złożenie WNIOSKU w biurze spółdzielni lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej ( wymagany jest oryginalny podpis).
Wniosek został do Państwa rozesłany wraz z zmianą opłat za użytkowanie lokalu, można go również pobrać ze strony internetowej Spółdzielni www.smugorek.pl. - WNIOSEK zamieszczony jest w zakładce DRUKI.
Prawo do złożenia WNIOSKU mają użytkownicy lokali, którzy są właścicielami lub mają notarialne lub złożone w obecności pracownika spółdzielni pełnomocnictwo do reprezentowania właściciela.
Wniosek prosimy również składać w przypadku jakichkolwiek zmian w komunikacji bezpośredniej oraz elektronicznej.
Zasady prowadzenia korespondencji bezpośredniej oraz komunikacji elektronicznej reguluje Instrukcja, z którą można zapoznać się w biurze lub poprzez stronę internetową spółdzielni www.smugorek.pl.
Logowanie
Linki
Licznik wejść
Wczoraj387
Obecny tydzień2693
Ogółem892269
niedziela, 29, styczeń 2023